♥ My Lovey Dovey ♥

Monday, October 24, 2011

Contest Contest Contest ;D



Hey there! So for the first time I nak join contest nih. Hihi. Contest nih like interesting to me. It just want "Gambar Paling Sengal". And yeah! I like it. Normally people ramai buat contest untuk lawa-lawa punya. Then menagih simpati people untuk "like" Okay, I malu nak buat cenggitu. Nanti orang cakap kita kejar popularity pulak kan --' Well, mulut busuk manusia memang cenggitu #UpsMelampauPulokk :P So like tak minat gitu. Coz I know who I am #KaySedih T.T But I tak de hal punyer kalau people suruh tolong "like" ke apa lah semua nihh :) Well, rajin per. Lol :D But here, contest nih best! *Rolly Eyes* Contest nih from Aida and Adly. Anything you all can refer kat diorang kay :)

So, no need to cakap banyak. Let's see it :) 























Jyeahh! Melampau kan. Memang banyak. Haha. Sorry lahh youu. I rasa I memang suka buat muka sengal. Terserlah kauuuu. And yeah! Memang I like. Lol :D 

Kalau you rasa nak tengok lagi banyak muka stupidoo I kann, just Click here and Click here :) 
*Eh tak boleh tengok? Ok then, add lahh apa lagi kan :)



P/s: Which one is me? Ouh I wore black shirt and another pictures was pinky girl :P Hihi. 

So here I tag dekat Alja and Alfa Noumel :)

Actually I tak tahu nak tag dekat siapa. So random. I rasa diorang cool. Hihi. 

*I wish I will win the contest #Berharap lol :D


Byeeeeeeee :'>

1 comments:

izzie izzam said...

tahniah erk menang ! :)

Post a Comment

 
Copyright by Nur Natasha Najwa ♥ Mohd Huzaifah